Mancare, viata

Creveti cu maioneza, lamaie si marar

Ce planuri aveti in duminica asta? 😉 Noi ne ducem la sora lui V, la o ora de Oslo, sa ne vedem nepotica nou-nascuta. 😉 Pana atunci eu ma trezesc incet, asa cum imi place mie, band ceasca dupa ceasca de cafea si leganandu-ma dupa ritmul melancolic al Ninei Simone, cu pisoiu´ colac langa mine.

Aseara am avut doi prieteni apropiati in vizita, la o gustare de vara, ca mi-a fost lene sa gatesc „ca lumea”. Ne gandeam sa facem un gratar, dar a fost un pic innorat si-am zis sa nu ne prinda ploaia cu „oalele”-nsirate… Asa ca am hotarat sa servim creveti pe paine alba, cu maioneza, marar si lamaie. 😉 Considerandu-i de-ai casei, nu ne-am strofocat prea mult…
IMG_5127Pisicul ne-a pandit din umbra, adulmecand lacom, dar siret. IMG_5117Am avut 2 kg de creveti inghetati, pe care i-am tinut un pic in apa calda inainte de a-i servi. Ne-au ajuns la fix pt. 4 persoane, chiar au mai ramas doi-trei si pt. pisic! 😉 Ca dupa aia s-a urcat pe masa si a infulecat si 2-3 coji dupa care le-a-nsirat in toata casa pe podelele proaspat spalate e o alta poveste…IMG_5115

IMG_5113

In loc de Prosecco am avut vin spumant Jacob´s Creek si ne-a mers la inima! A fost o zi cu zapuseala, dar cu ceva vant, drept pentru care am avut niste bufeuri ca la menopauza, cand imi inghetau umerii in maiou, cand ma apuca lesuiala de la camasa…haha! Deh, ca-n Scandinavia! Asa ca un vin alb si rece a fost „taman” ce ne lipsea 😉IMG_5109

IMG_5111

IMG_5114

IMG_5125

IMG_5124

IMG_5121

Caise proaspete, coada soricelului (varianta norvegiana) si o vedere artistica din Madrid, de la prietena mea Oana. ❤IMG_5133

IMG_5130Ia sa vad si eu ce beti voi asa cu nadejde?! 😉

Sa aveti o zi frumoasa!

xxx, Alina

Standard

Lasă un comentariu